Saturday, March 14, 2015

დღე მესამე

დღე 3
გადავხედეთ ბლუმის ტაქსონომიას და შევადარეთ არჩეულ სტანდარტებს და შევამოწმეთ არის თუ არა მაღალი სააზროვნო უნარების შესაბამისი რაშიც დაგვეხმარა განახლებული ბლუმის ტაქსონომია.
სტანდარტიდან გამომდინარე დავწერეთ ამოცანები ყველა ინდიკატორის შესაბამისად.
ამოცანები არ უნდა იყოს ბუნდოვან
ავარჩიეთ კითხვები მეორე მოდულის აქტივობიდან

Sunday, March 8, 2015

დღე მეორე


დღე მეორე.
გავეცანით საპროექტო იდეებს.ვისწავლეთ   სურათის და ინფორმააციის ბუკლეტზე განთავსება,საჭირო ინფორმაციის მოძიება და მისი სწორად გამოყენება

Saturday, March 7, 2015

დღე პირველი

გავეცანი      თუ რა მახასითებლებით  გამოირჩევა პროეკტი.ვისწავლე ბლოგის შექმნა.                                                                                                                                                                           შევქმენით პორტფოლიო.ჩეკლისტი დამეხმარება თუ რომელი       დოკუმენტი სად         შევინახო,  რუბრიკა ამოწმებს დოკუმენტების ხარისხს.