დღე 3
გადავხედეთ ბლუმის ტაქსონომიას და შევადარეთ არჩეულ სტანდარტებს და შევამოწმეთ არის თუ არა მაღალი სააზროვნო უნარების შესაბამისი რაშიც დაგვეხმარა განახლებული ბლუმის ტაქსონომია.
სტანდარტიდან გამომდინარე დავწერეთ ამოცანები ყველა ინდიკატორის შესაბამისად.
ამოცანები არ უნდა იყოს ბუნდოვან
ავარჩიეთ კითხვები მეორე მოდულის აქტივობიდან
Saturday, March 14, 2015
Sunday, March 8, 2015
დღე მეორე
დღე მეორე.
გავეცანით საპროექტო იდეებს.ვისწავლეთ სურათის და ინფორმააციის ბუკლეტზე განთავსება,საჭირო ინფორმაციის მოძიება და მისი სწორად გამოყენება
Saturday, March 7, 2015
დღე პირველი
გავეცანი თუ რა მახასითებლებით გამოირჩევა პროეკტი.ვისწავლე ბლოგის შექმნა. შევქმენით პორტფოლიო.ჩეკლისტი დამეხმარება თუ რომელი დოკუმენტი სად შევინახო, რუბრიკა ამოწმებს დოკუმენტების ხარისხს.
Subscribe to:
Posts (Atom)